Obiectivul major al unităţii este asigurarea calităţii în activitatea de testare a seminţelor, atingerea unui grad ridicat de precizie şi acurateţe.
Sistemul de asigurare a calităţii este conceput să asigure un grad ridicat de corectitudine şi precizie la:
- eşantionarea loturilor de seminţe;
- determinările de laborator;
- emiterea şi controlul documentelor;
- înregistrări şi evidenţă;
- asigurarea confidenţialităţii datelor.
Conducerea I.T.C.S.M.S. Iaşi a stabilit ca obiective principale ale politicii de calitate, următoarele:
- Asigurarea resurselor umane - personal competent, instruit, cu experienţă, care pot influenţa calitatea serviciilor şi implicit realizarea obiectivelor calităţii.
- Creşterea competenţei Laboratorului, prin dotarea cu aparatură şi echipament performant.
-Laboratorul a adoptat o politică de personal adecvată cerinţelor calităţii, personalul este calificat, bine pregătit din punct de vedere teoretic şi practic, receptiv pentru îmbunătăţirea continuă a cunoştinţelor în domeniul de activitate.
-Asigurarea continuă a perfecţionării întregului personal prin instruiri periodice pentru însuşirea noilor reglementări privind calitatea seminţelor.
-Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de analiză şi menţinerea unui sistem al calităţii sunt alocate resursele necesare.
-Pentru procurarea de materii şi materiale, aparatură şi echipamente s-a avut în vedere să satisfacă cerinţele de calitate prevăzute de standardele în vigoare.
-Laboratorul asigură garanţia că procedurile de lucru sunt respectate, rezultatele analizelor de calitate sunt credibile, documentele de calitate eliberate conţin informaţii reale, eliminând riscurile pentru agricultură.
-Prin serviciile pe care le efectuăm ne-am propus să câştigăm încrederea în partenerii noştri.
-Laboratorul se va implica în implementarea şi menţinerea unui sistem al calităţii adecvat specificului activităţii, să realizeze îmbunătăţirea continuă a managementului calităţii, să identifice eventualele abateri pentru a întreprinde măsuri de corectare.
Codul de etică al ITCSMS IAŞI
- în cazul in care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat,aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă autoritaţii sau instituţiei publice careia i-a fost solicitată informaţia.
- persoana care se consideră vatămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevazută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor autorităţii sau instituţiei publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 şi ale prezentelor norme metodologice.
(art.32 si 33,cap.VI din Norme metodologice de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public).
|
|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |